disignu Advanced sistemu è parti manifatturiero moteur efficacità è-canta u populu energia

disignu Advanced sistemu è parti manifatturiero moteur efficacità è-canta u populu energia  

Motor dà più di 60% di a putenza, industriale, efficienza hè un paràmetru disignu chiavi, è l 'efficienza di disignu moteur hè più impurtante chè i sèculi. Efficacità eni difinuta comu lu rapportu ntra la putenza miccanica trasmessa à u putere disposti. A moteur cù un efficacità di 85% converts 85% di l 'energia ilettricu in energia miccanica, e lu dì 15% hè usatu comu dissipazioni calori.

U moteur-canta u populu energia discènninu materiali high-di qualità è disignu cuncordau a accord supiriuri efficienza. Per esempiu, u sempri u cuntenutu aluminium in u rotor, u bulu i avocat studium ripieno in u stator è l 'urigginariu la perdita resistenza. struttura rotor cuncordau è difettu aria rotor stator muti perdita unità giranduloni. A una cuncezzione di fan fan capelli face la perdita di resistenza ventu di u minimu capelli moteur. U nòcciulu rotor è stator fiurintinu supiriuri a qualità è diluente Ankkuri azzaru,

chì pò stà assai la perdita ETALINGUERAIS. Infine, a riduzzione di a perdita attritu hè causatu da spilli a qualità supiriori. Li siquenti mostra figura u m'agiterai scòppiu di moteur nnuzzioni AC, mintuvendu u cumpunenti attesa è carchi.

43

  1. Uttimizzazzioni di rotor / stator taglia lamination è a qualità di azzaru usatu

1.1 perdita ambiante è perdita realità Eddy sò chjamati perdita insieme prufonde. Prupòsitu di lu 20% di la perdita tutali hè causatu da currenti Eddy e temperature prufonde. A realità Eddy caricate in u lamination movi parente di u campu di magnetichi cambià, chì vi causari perdita putenza impurtante. scorci stator soprapposti muti perditi realità Eddy, chì ponu esse minimized da più Ankkuri basatu nant'à la missa di ferru, resistivity, foltu, fete, ultrahigh, e foltu flussu.

1.2 la perdita ambiante veni pruduciutu quandu u flussu di i ferrari circuit magnetichi cancia sempri. Maiò parti di i materiali unità usatu in u moteur sò azzaru usatu di l 'stator è rotor nudelli. By riducendu u spissori lamination, u foltu flussu è perdita prufonde sò minimized. U megliu azzaru lamination scelta pò esse sceltu da region a canciari la struttura di a grana di ETALINGUERAIS è accurtà u perdita ambiante. A perdita realità Eddy hè ridutta da fa crìsciri la resistivity di l 'azzaru cuntenendu Silicium, ma u cuntenutu Silicium aumenta lu ans sine durante stampà perchè aumenta a durezza di u azzaru. U cristal azzaru guastatu in u prucessu di stampà ridottu seriamenti la qualità magnetichi di u vulume mintuvati. Region flattens u lamination è recrystallizes u cristalli guastatu durante stampà, và cusì un grosime liata nta lu lamination.

 

 

  1. Stator lamination da prucessu immersione            

stator impregnated furtifichessi la mica Mugheddu di stator ghjira, impedisce la nfluenza di chimicu, o ambienti pinibuli, è megliurisce wage dissipazioni. Thermosetting mari cumpresi risina epussìdica, risina phenolic è Polyester sunnu usati a impregnate u stator. U mètudu bagnu hè a 'immerse u stator in la risina per un longu tempu à assicurà u megliu doppia è prutezzione. Un altru mètudu di Lacuri, chiamatu prissioni ubligatoriu, usa un mid chì hè a prima viutò e poi pressurized à ghjunghje penetrazione di u stator. Infine, u Cavitation hè stratta da u ilettricu ghjira, chì migliurà u giant termichi di a ghjira.

I vantaghji di a multiplicità Una sò à accurtà dinâmica reactance, accurtà perdita canadese pulsation dente è migliurà soprascrivite capacità. A Tu me di più Una stator sò cresce cost, pisu, currenti ETALINGUERAIS, perdita di ferru, lu poviru capelli, temperature rise è riduzzione efficienza.

aluminium 3.High qualità pura di die rotor fusione

U rotor persunalizà pò maximize u turcenti principianu, sminuì a resistenza cunduttori è migliurà u efficienza. Most rotors moteur nnuzzioni sò disignu cabbia varva. Iddi sò risistenti, sèmplice a struttura di e bassu in price, ma iddi hannu turcenti accuminzata suttana. rotor ramu migliurà efficienza, ma hè una bella lingua è cari di cunfizzioni.

4.the difettu aria trà i rotor è i stator hè cuncordau            

difettu Air France hè a distanza radial traduzione trà i rotor è i stator di u moteur radial traduzione lingua standard. In ordine per migliurà u efficienza disignu, hè necessaria à tene u difettu aria température. A taglia difettu aria si lija a cuncezzione di stator, rotor, housing moteur, è carche. All di sti vi scummove i infilarata precisamente di u bearing stator è rotor.

 

5. rum enameled

A via di calamita, o enameled hè un raffinatu, rum ramu, o aluminium soil chì hè stata cumplettamente annealed è imbutulata cù unu o di più Bonifacio di mica. Per esempiu, aduprà ground cù un tutale di 12 Bonifacio di mica. Tipico filmi insulating, cu l 'aumintari di rigistru temperature, sò polyethylene, polyurethane, Polyester è polyimide, incù u temperatura massima di 250 ° C. finesse ground calamita furma o piazza sò vistuti cu polyimide alta temperatura, o cassetta fibre glass, più di ramu hè usatu , bars cunduttori salvaticu è conductors cresce la zona di cross-sectional di stator è rotor corsi. Stu unu arriduci la risistenza di i chjassi è i perdita causatu da a realità. U ramu in u stator torte di u moteur efficacità di sòlitu 20% di più.

7.0summary            

A donna hè cumpostu di parechji parti, tutti li parti dà struttura di differente è spicificu funziunali, ca risultati in funzioni sfarenti in u sistemu moteur. A funzione di tutti li parti infine attaccaticcia u spettaculu messu di u moteur. By optimizing u spettaculu di tutti li parti di lu moteur, u spettaculu di u moteur hè cuncordau infini.

parolle Key: moteur servo | AC servo moteur | moteur Hxdwh | Hxdwh servo moteur | canta u populu energia moteur | A ac servo materia moteur | dust servo stator moteur | A ac servo rotor moteur | A ac servo struttura moteur | materie moteur servo | moteur servo stator | rotor moteur servo | struttura moteur servo |

Http://www.xulonggk.com

Http://www.xulonggk.cn


tempu Post: Mar-04-2020