Chì sò l'aspetti di u campu di scena di l'applicazione di servomotore?

Basatu nantu à u servocontrollo di u servomotore in CC, u servitore in CA simula u modu di cuntrollu di u mutore in CC per cunversione di frequenza PWM. Vale à dì, u servomotore AC deve avè una cunversione di frequenza di stu ligame. U servo driver hà sviluppatu tecnulugia di cunversione di frequenza. U ciclu attuale, u ciclu di velocità è u ciclu di pusizione in u cunduttore (u cunvertitore di frequenza ùn hà micca questu anellu) anu una tecnulugia di cuntrollu più precisa è un funziunamentu di algoritmi cà a cunversione di frequenza generale. U puntu principale pò esse un cuntrollu di posizione accuratu. Chì hè u campu di l'applicazione di servomotore?

 

Servomotore AC pò esse adupratu in situazioni induve a precisione di cuntrollu di a posizione, a velocità è u torque hè alta. cume e macchine utensili, attrezzature di stampa, apparecchiature per l'imballu, apparecchiature tessili, apparecchiature per a trasformazione laser, robot, elettronica, farmaceutica, strumenti finanziarii, linee di produzione automatiche, ecc. Perchè u servo hè adupratu in u posizionamentu è u cuntrollu di a velocità, u servo hè ancu chjamatu cuntrollu di muvimentu.

1. metallurgia, ferru è acciaiu di fusione in ligna cuntinua linea di pruduzzione, verga di ramu cunduce una macchina di fusione cuntinua, spruzzo di marcatura, laminatu cuntinuu à fretu, cisalla di lunghezza fissa, alimentazione automatica, inclinazione di u cunvertitore.

2. putenza, guvernatore à cavu-turbina, sistema di elica di a turbina di u ventu, macchina di filu di filu, macchina di torsione, macchina à maglia à grande velocità, macchina di bobina, attrezzature di marcatura di stampa.

3. petroliu, chimicu - estrusore, cintura di film, grande cumpressore d'aria, unità di pumping, ecc.

4. macchina chimica di filatura di fibre è tessili, macchina pettinata, tela, cardatrice, macchina trasversale, ecc.

5. industria di fabricazione di l'automobile-linea di produzione di parti di muturi, linea di assemblea di mutori, linea di assemblea di veiculi, linea di saldatura di u corpu, attrezzature di prova, ecc.

6. fabbricazione di macchine utensili - tornu, pialla portica, fresatrice, smerigliatrice, centro di lavorazione, macchina dentaria, ecc.

7. fabbricazione-manipulatore di fusione, inclinazione di cunvertitore, centru di trasfurmazione di muffe, ecc.

8. industria di a fabricazione di gomma è plastica-calandru plasticu, saccu di film in plastica chì sella macchina, macchina per stampà per iniezione, estrusore, macchina per stampà, macchina cumposta di rivestimentu in plastica, macchina di disegnu è cusì.

9. fabbricazione elettronica - apparecchiature di circuiti stampati (PCB), apparecchiature di dispositivi semiconduttori (litografia, trasfurmazioni di wafer, ecc.), Apparecchiature di visualizazione di cristalli liquidi (LCD), assemblea di macchina intera è attrezzature di montaggio superficiale (SMT), attrezzature laser (macchina di taglio) , macchina per incisione, etc.), apparecchiature di cuntrollu numericu generale, manipulatore, ecc.

10. Industria di carta - Attrezzatura di trasferimentu di carta, macchine speciali per a fabbricazione di carta, ecc.

11. Pruduzione di l'alimentu - apparecchiature per a trasfurmazione di materie prime, macchine di riempimentu, macchine di sigillatura, altri imballaggi alimentari è attrezzature di stampa.

12. Industria farmaceutica - macchine per a trasfurmazione di e materie prime, macchine per a preparazione, macchine per bevande, macchine per stampa è imballu, ecc.

13. Circulazione - porte di scudo di metro, locomotive elettriche, navigazione di nave, ecc.

14. Logistica, manipulazione, manipulazione - magazzini automatizati, purtatori, garage stereoscopichi, cinture di trasmissione, robot, apparecchiature di elevazione è attrezzature di manipolazione.

15. Custruzzione - ascensori, trasportatori, porte rotative automatiche, aperture automatiche di finestra, ecc.


Tempu di posta: Sep-21-2020